Werewolf: The Apocalypse - Earthblood recenzia: Datovaná adventúra postráda akékoľvek sústo

Technológie

Váš Horoskop Na Zajtra

V porovnaní s inými nadprirodzenými obyvateľmi noci (vašimi upírmi, vašimi zombie, vašimi duchmi atď.), vlkolaci nemali veľa času v centre pozornosti, pokiaľ ide o hranie , najmä ako hrateľné postavy.

Okrem arkádovej klasiky Altered Beat a málo známeho titulu NES Werewolf: The Last Warrior, príležitosti na vyčíňanie založené na lykantropii relatívne neexistujú.

Zadajte výstižne s názvom Werewolf: The Apocalypse - Earthblood od vývojára Cyanide. Toto akčné dobrodružstvo z pohľadu tretej osoby je založené na podobne pomenovanom RPG s perom a papierom (ktoré sa odohráva v rovnakom vesmíre ako Vampire: The Masquerade, pre všetkých fanúšikov stolných adaptácií videohier) a umožňuje vám trhať a trhať ako jeden z tieto chlpaté beštie.

The NEWSAM hodnotí Werewolf: The Apocalypse - Earthblood dvoma hviezdičkami z piatich

Sklamaný titul, ktorý pôsobí desať rokov neaktuálne

Bohužiaľ, je nepravdepodobné, že WTAE urobí veľa pre povesť vlkolakov. Pokiaľ ide o kvalitu, hovoríme menej o „Americkom vlkodlakovi v Londýne“ a viac o „tom Van Helsingovom filme s Hughom Jackmanom“.

Hra sa odohráva vo svete, kde kmene vlkodlakov majú za úlohu tajne chrániť planétu pred ničením životného prostredia a udržiavať tri primárne kozmické sily prírody v rovnováhe. V tejto mytológii je Wyld zodpovedný za chaotické stvorenie, Weaver je architektom poriadku a Wyrm predstavuje deštrukciu pre účely obnovy. Bohužiaľ, Wyrm sa trochu zbláznil a snaží sa skaziť Zem pomocou zlej korporácie s názvom Endron a jej záhadného nového biopaliva.

Hráte za Cahala, vlkolaka (alebo Garoua, aby sme mu dali meno vo vesmíre), odhodlaného skoncovať s Endronom, aby ochránil krajinu svojho kmeňa, zachránil planétu a pomstil smrť svojej manželky.

kara tointon a artem chigvintsev 2013
Vlk skúma priemyselný komín

Biopalivo Endron je viac, ako sa na prvý pohľad zdá

Aj keď je tu veľa materiálu na skvelú hru, konečným výsledkom je zastaralý a zastaralý zážitok, ktorý nedokáže využiť žiadny potenciál. Napriek hraniu PlayStation 5 verzia, zistil som, že to celé je takmer na nerozoznanie od titulu pre Xbox 360 alebo PS3, a to graficky aj z hľadiska hrateľnosti. Od chvíle, keď sa načíta hlavné menu a začne na vás trieštiť thrash metal, budete presvedčení, že ste prepadli portálom do roku 2007.

Hra obsahuje zmes stealth a boja na blízko, ale obe sú individuálne neohrabané a bez inšpirácie. Cahal môže prepínať medzi tromi formami: ľudskou, bežnou formou vlka, ktorá poskytuje väčšiu tajnosť (a prístup k ventilačným otvorom) a obrovským vlkodlakom pre bojové časti. Každá pomerne lineárna úroveň sa hrá väčšinou rovnakým spôsobom. Vstúpite do bežnej miestnosti priemyselného zariadenia a priplížite sa, aby ste deaktivovali kamery, potichu odstránili stráže a otvorili zamknuté dvere, aby ste mohli postupovať do nových oblastí. Môžete tiež sabotovať určité dvere, čo poškodí všetky posily, ktoré sa z nich vyliahnu, ak vás objavia.

čo znamená 411 duchovne

Zákerná hrateľnosť je taká jednoduchá, ako len príde. Nepriatelia majú prakticky nulové periférne videnie a ich vzory hliadok siahajú od „nehýbať sa“ po „chodiť vpred, pozerať sa na stenu 10 sekúnd a potom ísť späť“. Všetko to plíženie sa okolo podnikania je určené na to, aby vám poskytlo menej násilnú možnosť alebo jednoducho preriedilo tých zlých ľudí a trochu zjednodušilo veci, ak/keď vás odhalia, ale pravdou je, že v 99 % prípadov je to úplne zbytočné. . V skutočnosti je oveľa efektívnejšie jednoducho vstúpiť, nechať sa odhaliť, začať bojové stretnutie, vyčistiť miestnosť a potom ísť ďalej.

Za to je nulový trest, pretože Endron zjavne považoval za vhodné vybaviť svojich stúpencov lacnými vysielačkami, ktoré nedosahujú cez steny. Nepriateľské výstrahy sa nerozširujú za miestnosť, čo znamená, že v ďalšej sekcii, do ktorej vstúpite, sa vrátite späť v úplne utajenom režime s ďalšou várkou nevedomých stráží. Môžete dokonca stáť pred úplne otvorenými dverami do novej oblasti a stráže zareagujú, až keď prekročíte prah. Z času na čas bude potrebné splniť nejaký cieľ misie, ktorý si vždy nevyžaduje nič iné, ako nájsť konkrétny počítač, predmet alebo osobu a potom stlačiť tlačidlo Triangle.

Keď príde na boj, keď sa veci rozbehnú a Cahal doslova prejde do režimu plného šelmy, čaká vás niekoľko minút ľahkého a ťažkého stláčania tlačidiel proti niekoľkým vlnám identikitových stráží, statných elít a príležitostných zloduchov v Mechanizmus elektrického nakladača v mimozemskom štýle.

Zariadenie Endron v púšti

Zariadenia, ktoré infiltrujete, sú také všeobecné, ako prichádzajú

Stretnutia sa opakujú a prechádzajú do spamovania útočných tlačidiel, aby sa naplnili meradlá, ktoré umožňujú špeciálne pohyby Rage, liečenie alebo spúšťajú prebitý stav Frenzy. Po uvoľnení spomínaných špeciálnych pohybov / módu Frenzy sa budete len opláchnuť a opakovať, kým sa miestnosť nevyčistí a vy sa násilne nezmení späť do ľudskej podoby. To platí bez ohľadu na to, či ide o bežnú bitku alebo o jeden z peších súbojov s bossmi.

V snahe pridať hĺbku môžete za behu prepínať medzi dvoma postojmi (svižnejší agilný postoj a ťažký pre väčšiu silu), ale súboje sú také bezduché a ľahko vyhrané, že si sotva zapamätáte, že existuje možnosť. Je zábavné, že keď sú privolané nepriateľské posily, tie predtým spomínané sabotované dvere sa otvoria a jednoducho odhalia úplne čierny obdĺžnik a vedľa nich sa v podstate objavia zloduchovia.

Cahal sa zakráda, aby sa vyhol človeku, ktorý pilotoval robota

Stealth je strata času (Obrázok: Nacon)

K dispozícii je veľmi základná ponuka upgradov, kde môžete odomknúť a zlepšiť určité zručnosti pomocou bodov duchov získaných prostredníctvom skrytých zberateľských predmetov alebo udelených svojvoľne po bojových stretnutiach. Niekoľko možností je zameraných buď na stealth alebo boj, ale okrem tých, ktoré vám poskytujú extra zdravie a rýchlejšie generovanie Rage / Frenzy, sú celkom zbytočné vzhľadom na to, aký bezvýznamný je prvok stealth.

K tomu všetkému je rozprávanie úplne barebones. Postavy sú predstavené bez okolkov a potom už o nich nikto nepočuje alebo jednoducho v krátkom čase zomrú. Keď sú pred ním brutálne zabití spojenci, Cahal zareaguje s emocionálnou intenzitou niekoho, kto si počas týždenného obchodu zabudol zobrať remeselnú ciabattu. Počas niekoľkých interakcií postáv, ktoré budete ovládať (spolu s nudnými dialógovými voľbami), na vás budú NPC hľadieť ako mŕtve oči, monotónne hulákať a strnulo gestikulovať, ako keby mali v rukávoch vešiaky na kabáty.

.